Friday, October 21, 2016

Što Sam Tko Sam - Sergej Jesenjin



"What am I? Who am I?"
Sergej Aleksandrovič Jesenjin 1895 - 1925
Što Sam Tko Sam
recitirao David Byler
pomoćni urednik: tb


Što sam? Tko sam? Ja sam samo sanjar,
čiji pogled gasne u magli i memli,
živio sam usput, ko da sanjam
kao mnogi drugi ljudi na toj zemlji.

I tebe sad ljubim po navici, dijete,
zato što sam mnoge ljubio, bolećiv,
zato usput, ko što palim cigarete,
govorim i šapćem zaljubljene riječi.

"Uvijek" i "ljubljena" i "upamtit ću",
a u duši vazda ista pustoš zrači;
ako dirneš strast u čovjekovu biću,
istine, bez sumnje, nikad nećeš naći.

Zato moja duša ne zna što je jeza
odbijenih želja, neshvaćene tuge.
Ti si, moja gipka, lakonoga brezo,
stvorena i za me i za mnoge druge.

Ali, ako tražeć neku srodnu dušu.
vezan protiv želje, utonem u sjeti,
nikad neću da te ljubomorom gušim,
nikad neću tebe grditi ni kleti.

Što sam? Tko sam? Ja sam samo sanjar,
čiji pogled gasne u magli i memli,
i volim te usput, ko da sanjam
kao mnoge druge na toj zemlji.


music :Frédéric Chopin Chopin 1 March 1810 — 17 October 1849)
performed by Chiara Bertoglio, published at IMSLP, released under CCA 3.0 license https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
visuals edited by Canovals
furnished by C.E. Price at Internet archive
PD stock footage: Boiling Clouds, Dark Cumulus 1, Dark Clouds, Night Tree.
furnished by Ilias81 at Wikimedia Commons, also PD is "Fog"

Isn't it time you heard this beautiful poem recited by a Croatian? Here you have it. I've done it.

Please comment and let me know what you think.

Puno hvala,

David Byler


No comments:

Post a Comment